twitter




Tanggal 03 September 2010 (Jumaat) hari akhir persekolahan untuk cuti pertengahan penggal kedua selama 11 hari digabungkan sekali dengan perayaan Hari Raya Aidulfitri 1431H.....pada hari tersebut..panitia Pend. Islam SKBY sekali lagi bertungkus lumus menyiapkan barang keperluan sumbangan kepada murid2 yang telah ditetapkan berdasarkan latarbelakang kehidupan keluarga dan "istimewa".

Diharap sumbangan ikhlas daripada semua guru2 ini membawa sinar baru dalam meraikan sambutan syawal yang bakal menjelma tak lama lagi......Sumbangan ini disampaikan oleh Tn. GB Jamaludin b. Othman kpd mereka2 yang memerlukan...Syukran jazilan.....Banyak amanat yang disampaikan kpd semua murid terutama cuti sekolah yang panjang ini dilarang bermain mercun dan peringatan kepada calon UPSR Thn 6 yang bakal menduduki seminggu selepas sekolah dibuka supaya membuat persediaan awal....selamat berjuang wahai anak2 murid ku!!!
Kemudian pemberian duit raya kepada semua murid..wah !!! bestnyer...'excited' tul budak2 ni klu dpt duit raya ...jangan boros!!!!..simpan utk masa depan.....acara bersalam-salaman dengan guru-guru sebelum berangkat pulang ke rumah masing2......

Bagi guru2 yang dok jauh berhati-hati dlm perjalanan pulang ke kampung....semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju...risau biler dengar mcm2 kisah kemalangan...perkara yang tak diduga biler2 akan berlaku....Ya Allah jauhilah dari bala bencana............Kepada semua warga pendidik dan staf2 sokongan SKBY diucapkan SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA!!!

JOHAN Bola Jaring Zon Jelai 2012

Gotong-Royong Perdana

Bola Sepak Zon Jelai 2012

SenamRobik SKBY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...